Andrea Janečková, DiS.

Bachelor's thesis

Marketingový výzkum zaměřený na reklamní kampaň značky Jablonex

Market research aimed at advertising of Jablonex brand
Abstract:
Cílem bakalářské práce je analyzovat provedený marketingový výzkum a využít zjištěné informace pro přípravu a realizaci reklamní kampaně značky Jablonex a zároveň poukázat na klady a zápory této reklamní kampaně. Marketingový výzkum byl proveden v roce 2006 na trhu USA společností JABLONEX GROUP. Výzkumem bylo zjištěno, že české perle jsou všude ve světě známým pojmem, ale na druhou stranu výzkum ukázal …more
Abstract:
The aim of my thesis was to analyse the market research which was carried out and to use information gained for preparation and realization of the advertising campaign. I would also like to evaluate the success of this advertising. The company JABLONEX GROUP realized its market research in the US market in 2006. The research has found out that the Czech beads are well-known everywhere in the world …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 8. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 23. 8. 2010
  • Supervisor: Ing. Helena Janegová
  • Reader: Ing. Dana Havlíčková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS