Andrea Janečková, DiS.

Bakalářská práce

Marketingový výzkum zaměřený na reklamní kampaň značky Jablonex

Market research aimed at advertising of Jablonex brand
Anotace:
Cílem bakalářské práce je analyzovat provedený marketingový výzkum a využít zjištěné informace pro přípravu a realizaci reklamní kampaně značky Jablonex a zároveň poukázat na klady a zápory této reklamní kampaně. Marketingový výzkum byl proveden v roce 2006 na trhu USA společností JABLONEX GROUP. Výzkumem bylo zjištěno, že české perle jsou všude ve světě známým pojmem, ale na druhou stranu výzkum ukázal …více
Abstract:
The aim of my thesis was to analyse the market research which was carried out and to use information gained for preparation and realization of the advertising campaign. I would also like to evaluate the success of this advertising. The company JABLONEX GROUP realized its market research in the US market in 2006. The research has found out that the Czech beads are well-known everywhere in the world …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 8. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 8. 2010
  • Vedoucí: Ing. Helena Janegová
  • Oponent: Ing. Dana Havlíčková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS