Marketingová komunikace pro zahraniční oddělení univerzity – Bc. Anna Klingerová
Bc. Anna Klingerová
Diplomová práce
Marketingová komunikace pro zahraniční oddělení univerzity
Marketing Communication for University Office for International Relations
Anotace:
Předmětem této diplomové práce je marketingová komunikace zahraničního oddělení se studenty z Mexika a Kolumbie. Teoretická část práce se věnuje tématům marketingové komunikace na univerzitách, komunikačním nástrojům, motivaci pro studium v zahraničí a národní kultuře. V rámci praktické části byl provedena analýza vnitřního a vnějšího prostředí fakulty a výzkum skrze polostrukturované rozhovory se …víceAbstract:
The subject of this diploma thesis is the marketing communication of the Office of International Relations with students from Mexico and Colombia. The theoretical part of the work is devoted to the topics of mar-keting communication at universities, communication instruments, motivation for studying abroad and national culture. As part of the practical part, an analysis of the external and internal …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/flrv8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2023
- Vedoucí: Ing. Renata Čuhlová, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Ondřej Částek, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Podniková ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Application of theories of international relations to Japanese post-war development
Michal Kolmaš -
Foreign Economic Policy as an Element of Political Power in International Relations - China
Veronika Gálová -
International trade relations between Azerbaijan and Turkey: Effect of Southern Gas Corridor
Mirisa Taghiyev -
Role of Small States in International Relations: Comparative Analysis of the Czech Republic and Israel
Aneta Hlavsová -
Marketingová komunikace zaměstnavatele zaměřená na nábor pracovníků obchodního oddělení
Simona Padalíková -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec