Marketingová komunikace pro zahraniční oddělení univerzity – Bc. Anna Klingerová
Bc. Anna Klingerová
Master's thesis
Marketingová komunikace pro zahraniční oddělení univerzity
Marketing Communication for University Office for International Relations
Abstract:
Předmětem této diplomové práce je marketingová komunikace zahraničního oddělení se studenty z Mexika a Kolumbie. Teoretická část práce se věnuje tématům marketingové komunikace na univerzitách, komunikačním nástrojům, motivaci pro studium v zahraničí a národní kultuře. V rámci praktické části byl provedena analýza vnitřního a vnějšího prostředí fakulty a výzkum skrze polostrukturované rozhovory se …moreAbstract:
The subject of this diploma thesis is the marketing communication of the Office of International Relations with students from Mexico and Colombia. The theoretical part of the work is devoted to the topics of mar-keting communication at universities, communication instruments, motivation for studying abroad and national culture. As part of the practical part, an analysis of the external and internal …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2023
Identifier:
https://is.muni.cz/th/flrv8/
Thesis defence
- Date of defence: 21. 6. 2023
- Supervisor: Ing. Renata Čuhlová, Ph.D.
- Reader: doc. Ing. Ondřej Částek, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Business Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Application of theories of international relations to Japanese post-war development
Michal Kolmaš -
Foreign Economic Policy as an Element of Political Power in International Relations - China
Veronika Gálová -
International trade relations between Azerbaijan and Turkey: Effect of Southern Gas Corridor
Mirisa Taghiyev -
Role of Small States in International Relations: Comparative Analysis of the Czech Republic and Israel
Aneta Hlavsová -
Marketingová komunikace zaměstnavatele zaměřená na nábor pracovníků obchodního oddělení
Simona Padalíková -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec