Bc. Maria-Anna Omoscharka

Bakalářská práce

Podpora prodeje lifestylového měsíčníku JOY

Sales promotion of the lifestyle periodical JOY
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na problematiku podpory prodeje lifestylového měsíčníku JOY. Cílem práce bylo navrhnout efektivní podporu prodeje pomocí analýzy konkurenčního prostředí, prodaného nákladu a segmentace cílových skupin čtenářů. V první kapitole se zabývá typologií měsíčníků na českém mediálním trhu. Druhá kapitola se soustředí na postavení časopisu JOY na vydavatelském trhu, na analýzu …více
Abstract:
This bachelor thesis concentrates on the issue of sales promotion of the lifestyle monthly periodical JOY. The purpose of this thesis was to propound an effective sales promotion by analyzing the competition background, copies sold and the target groups of readers. In the first chapter it deals with the typology of monthly periodicals on the Czech media market. The second chapter concentrates on the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2015
  • Vedoucí: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
  • Oponent: PhDr. Ladislav Lašek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní