Podpora prodeje lifestylového měsíčníku JOY – Bc. Maria-Anna Omoscharka
Bc. Maria-Anna Omoscharka
Bachelor's thesis
Podpora prodeje lifestylového měsíčníku JOY
Sales promotion of the lifestyle periodical JOY
Abstract:
Tato bakalářská práce je zaměřena na problematiku podpory prodeje lifestylového měsíčníku JOY. Cílem práce bylo navrhnout efektivní podporu prodeje pomocí analýzy konkurenčního prostředí, prodaného nákladu a segmentace cílových skupin čtenářů. V první kapitole se zabývá typologií měsíčníků na českém mediálním trhu. Druhá kapitola se soustředí na postavení časopisu JOY na vydavatelském trhu, na analýzu …moreAbstract:
This bachelor thesis concentrates on the issue of sales promotion of the lifestyle monthly periodical JOY. The purpose of this thesis was to propound an effective sales promotion by analyzing the competition background, copies sold and the target groups of readers. In the first chapter it deals with the typology of monthly periodicals on the Czech media market. The second chapter concentrates on the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/jdet4/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2015
- Supervisor: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Reader: PhDr. Ladislav Lašek
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Sales Promotion Methods and Techniques – Consumer Contest
Elizaveta Zigulia -
Event marketing as a part of the selected company Sales promotion
Nikita Yuskov -
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk -
Příklady nejúspěšnějších sales promotion v sekci prodeje cukrovinek
Šárka Šrůtová -
Sales promotion strategies in Procter&Gamble
Miroslav Šebesta -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company
Lev Alimpiyev -
Sales Promotion as a Part of Integrated Marketing Communication at Launch of Novelty on the Market
Maria Bykova -
Analýza nástrojů podpory prodeje společnosti ML9
Nataliya Hulyayeva