Ing. Silvie Půčková

Diplomová práce

Marketingová strategie českých a moravských vín

The Marketing Strategy of Czech and Moravian Vines
Anotace:
Předmětem diplomové práce „Marketingová strategie českých a moravských vín“ je analýza marketingového prostředí českých a moravských vín a navržení vhodné marketingové strategie. Práce se zabývá integrovanými marketingovými komunikacemi aplikovanými na konkrétní existující subjekt, kterým je značka „Vína z Moravy“ a „Vína z Čech“. V úvodu je nastíněn vývoj vinařství z pohledu historie a vymezení vinařství …více
Abstract:
The main task of this diploma thesis called “Marketing Strategy of the Czech and Moravian wines” is to analyze the marketing environment of Czech and Moravian wines and devising appropriate marketing strategies. The work deals with the integrated marketing communications, applied to a particular existing entity, which is the brand „Wines from Moravia" and „Wines from Bohemia. The introduction outlines …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 9. 2011
  • Vedoucí: Mgr. Simona Škarabelová, Ph.D.
  • Oponent: RNDr. Daniela Kolejková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta