Marketingová strategie českých a moravských vín – Ing. Silvie Půčková
Ing. Silvie Půčková
Diplomová práce
Marketingová strategie českých a moravských vín
The Marketing Strategy of Czech and Moravian Vines
Anotace:
Předmětem diplomové práce „Marketingová strategie českých a moravských vín“ je analýza marketingového prostředí českých a moravských vín a navržení vhodné marketingové strategie. Práce se zabývá integrovanými marketingovými komunikacemi aplikovanými na konkrétní existující subjekt, kterým je značka „Vína z Moravy“ a „Vína z Čech“. V úvodu je nastíněn vývoj vinařství z pohledu historie a vymezení vinařství …víceAbstract:
The main task of this diploma thesis called “Marketing Strategy of the Czech and Moravian wines” is to analyze the marketing environment of Czech and Moravian wines and devising appropriate marketing strategies. The work deals with the integrated marketing communications, applied to a particular existing entity, which is the brand „Wines from Moravia" and „Wines from Bohemia. The introduction outlines …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/dqxl2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 9. 2011
- Vedoucí: Mgr. Simona Škarabelová, Ph.D.
- Oponent: RNDr. Daniela Kolejková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Využití vybraných apelací a stylů vín z Bordeaux
Kamila Veselá -
Porovnání senzorických a analytických parametrů vín z Anglie a Moravy
Klára Klimecká -
Hospodářské působení ivančických a pohořelických židů v Modřicích - výběrová edice a analýza nejstarších modřických knih z 16. století
Klára Stehlíková -
Architektura a víno: současné a moderní trendy na Moravě, Rakousku a Slovensku
Andrea ZOUHAROVÁ -
Význam vinohradnictví a obchodu s vínem v hospodaření poddaných a v podnikání vrchnosti na přelomu 16. a 17. století( ve světle údajů urbáře hodonínského panství z roku 1600)
Robert ŠUSTR -
Souvislost senzorického profilu vín Čech a Moravy s GC-MS analýzou
Karolína Němcová -
Učebnice dějepisu a občanské nauky v období první republiky (1918-1938) Srovnání českého a německého školství
Dana ŠMAJSTRLOVÁ -
Angry Beards, brand od začátku
Tomáš Čech