Barbora Vágnerová
Master's thesis
Studium herectví on-line a prezenčně
Study of Acting Online and in Person
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá tématy spojenými s výukou činoherního herectví na Divadelní fakultě Akademie múzických umění v Praze a divadelní praxí na pozadí celosvětové pandemie Covidu-19. Tato práce pojednává o období studia před pandemií, o tom, jaké bylo studium během pandemie, i o následném návratu studentů, v případě absolventského ročníku 2022, nikoliv do učeben, ale přímo do školního divadla …moreAbstract:
This diploma thesis deals with topics related to teaching stage acting at the Theater Faculty of the Academy of Performing Arts in Prague and with theater practice in the context of the worldwide coronavirus pandemic. This thesis deals with the course of study before the pandemic and also with how tuition was carried out during the pandemic and also with what it was like for the students of graduation …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 5. 2022
Identifier:
http://hdl.handle.net/10318/16718
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2022
- Supervisor: Tomáš TÖPFER
- Reader: Eva SALZMANNOVÁ
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 10. 10. 2022 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie múzických umění v Praze.Divadelní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Divadelní fakultaMaster programme / field:
Dramatická umění / Herectví činoherního divadla
Theses on a related topic
-
Herecká cesta od studia postavy k poznání sebe sama aneb Jak vnímám studium na herecké škole
David Krchňavý -
Zkoumání využívání a účelnosti informačních a komunikačních technologií v online výuce matematiky během pandemie covid-19
Lucie Pokorná -
Vliv pandemie koronaviru na výuku výchovy ke zdraví a s ní spojené hygienické a stravovací návyky žáků 1. stupně základní školy
Silvie Úlehlová -
Středoškolští učitelé a distanční výuka v době koronavirové pandemie
Gotthardová Gotthardová -
Případová studie žákovské a učitelské percepce online výuky na jedné základní škole v období pandemie COVID-19
Michaela Sadloňová -
Souvislost mezi vnímáním distanční výuky během pandemie a motivací u vysokoškolských studentů
Karolína Koubková -
Vliv pandemie na průběh vzdělávání v gastronomii a pohostinství
Andrea Jenšíková -
Období distanční výuky během pandemie COVID-19 a jeho vliv na životní styl žáků 1. stupně ZŠ
Klára Šotolová