Bc. Kristýna Loudová

Diplomová práce

Marketingová komunikace Pražského Mezinárodního Maratonu

Marketing communication of Prague International Marathon
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá použitou marketingovou komunikací Pražského mezinárodního maratonu, při propagaci jednoho z jimi organizovaných závodů. Dále k organizaci běžeckých závodů soutěžního i nesoutěžního charakteru. V teoretické části je proveden rozbor literárních zdrojů, vztahujících se k marketingu a sportovní reklamě. V praktické části je analýza marketingové komunikace použitá pro propagaci …více
Abstract:
This thesis analyses marketing communication of Prague International Marathon (P.I.M.), including the organization of both – competitive and non-competitive races. Special focus is dedicated to a propagation of one of its races. Thesis consists of two distinct parts. First – theoretical part introduces major concepts of marketing communications of sporting events as reflected in today’s literary sources …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2014
  • Vedoucí: PhDr. Kamil Kotlík, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní