Bc. Kristýna Loudová

Master's thesis

Marketingová komunikace Pražského Mezinárodního Maratonu

Marketing communication of Prague International Marathon
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá použitou marketingovou komunikací Pražského mezinárodního maratonu, při propagaci jednoho z jimi organizovaných závodů. Dále k organizaci běžeckých závodů soutěžního i nesoutěžního charakteru. V teoretické části je proveden rozbor literárních zdrojů, vztahujících se k marketingu a sportovní reklamě. V praktické části je analýza marketingové komunikace použitá pro propagaci …more
Abstract:
This thesis analyses marketing communication of Prague International Marathon (P.I.M.), including the organization of both – competitive and non-competitive races. Special focus is dedicated to a propagation of one of its races. Thesis consists of two distinct parts. First – theoretical part introduces major concepts of marketing communications of sporting events as reflected in today’s literary sources …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 17. 6. 2014
  • Supervisor: PhDr. Kamil Kotlík, Ph.D.
  • Reader: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní