Mgr. Petra Doležalová, DiS.

Bakalářská práce

Reklama a její vliv na adolescenty a jejich chování

Advertising and its influence on adolescents and their behavior
Anotace:
Ve své bakalářské práci „Reklama a její vliv na adolescenty a jejich chování“ se zaměřuji na problematiku reklamy, tvorbu reklamní kampaně, jednotlivé reklamní nástroje, na účinnost reklamy, a její vliv na člověka, zejména na adolescenty. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části se věnuji marketingu, samotné reklamě, její historii, druhům a nástrojům reklamy. Zabývám …více
Abstract:
The aim behind this bachelor´s thesis was to explore the area of advertising, including the creation of advertising campaign, the use of particular advertising tools and the assessment of advertising effectiveness. The possible impact of advertising on adolescent is also discussed. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical one. Theoretical part of the thesis deals with the concept …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 5. 2014
  • Vedoucí: RNDr. Barbora Javorová
  • Oponent: Ing. Mgr. Miroslava Černá

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta