Marketingová doporučení pro podnikatelské odvětví dřevovýroby – Bc. Martin Kobza
Bc. Martin Kobza
Diplomová práce
Marketingová doporučení pro podnikatelské odvětví dřevovýroby
Marketing suggestion for business sector of wood processing
Anotace:
Cílem této diplomové práce je poukázat namožné nedostatky používané při propagaci firem voboru dřevovýroby ataké případně iprůběhu výrobních činností vdřevovýrobě. Vtextu literárního přehledu jsou popsány pro tuto práci stěžejní pojmy oblasti marketingu, statistiky adřevovýroby. Celá práce spočívá vevyhodnocení příslušných dotazníkových dat, která byla získána …víceAbstract:
Main objective of this diploma thesis is to showpossible shortcomings used inpromotion of companies inwood production and possibly also inimprovement of production activities inwood production.The main concepts of marketing, statistics and woodworking are described forthiswork. The whole work is based ontheevaluation of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jakub Šácha, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Chování spotřebitele na trhu realit a marketingová doporučení firmám v odvětví
Regína Fílová -
Chování spotřebitele na trhu práce při hledání zaměstnáni v oboru IT a marketingová doporučení firmám v odvětví
Jakub Kučera -
Marketingová doporučení pro podnikatelské odvětví výcviku psů
Nikola Kotrbová -
Marketingová doporučení pro podnikatelské odvětví vinařství
Aneta Marečková -
Marketingová strategie Izonex Group s.r.o.
Roman Petruška -
Marketingová strategie společnosti AGROTEC a.s.
Matěj Tamáši -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová strategie podniku
Lucie Sobková