Analýza interní komunikace společnosti TOSHULIN, a. s. – Lucie ŠOŠOLÍKOVÁ
Lucie ŠOŠOLÍKOVÁ
Bachelor's thesis
Analýza interní komunikace společnosti TOSHULIN, a. s.
Analysis of internal communication TOSHULIN, Inc.
Abstract:
Tato bakalářská práce je zaměřena na interní komunikaci společnosti TOSHULIN, a. s. První část je orientována na vymezení pojmu komunikace, popisuje druhy a prostředky interní komunikace a dále se soustřeďuje na problematiku firemních časopisů. V praktické části jsou analyzovány prostředky interní komunikace firmy TOSHULIN, a. s. na základě dotazníkového šetření. Také se zabývá analýzou firemního časopisu …moreAbstract:
This bachelor thesis is focused on internal communication within the company TOSHULIN, Inc. In the theoretical part I define the concept of communication and describe modes and means of internal communication. I also deal with the issues of company journal. The practical part starts with the analysis of internal communication means based on a questionnaire. Afterwards, I analyse the company journal …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 12. 2010
Identifier:
18131
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Tomáš Urban
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠOŠOLÍKOVÁ, Lucie. \textit{Analýza interní komunikace společnosti TOSHULIN, a. s.}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2010. Available from: https://theses.cz/id/5fkx4l/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŠOŠOLÍKOVÁ, Lucie. Analýza interní komunikace společnosti TOSHULIN, a. s.. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 10. 12. 2010
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing
Theses on a related topic
-
Analýza značky Nebbia – rozdíl mezi interním a externím zkoumáním značky.
Lucie Nováková -
Interní marketing firmy zaměřený na interní komunikaci a mezigenerační spolupráci zaměstnanců
Nikola Swaczynová -
Návrh optimalizace interní komunikace ve vybrané společnosti
Patočka Patočka -
Zhodnocení interní komunikace zvoleného subjektu
Nikola Bolfíková -
Optimalizace interní interkulturní komunikace mezinárodního projektového týmu v nadnárodní společnosti
Libor Fuka -
SPAM v interní komunikaci firmy
Petr Bezdíček -
Interní koučovací systém jako prostředek rozvoje manažerů ve velkých korporacích
Suzana Fawzy -
Interní marketing vybrané firmy
Ančová Ančová