Metodiky a přínosy komunikace s koncovým zákazníkem – Bc. Jan Vejvoda
Bc. Jan Vejvoda
Master's thesis
Metodiky a přínosy komunikace s koncovým zákazníkem
Methods and benefits of communication with the end user
Abstract:
Diplomová práce pojednává o přínosech komunikace s koncovým zákazníkem. Teoretická část se v první části zabývá vlastní komunikací, komunikačním procesem a významem funkční integrované komunikace všeobecně. Druhá část teoretické části se věnuje řízení vztahů se zákazníky a rozebírá rozdíl mezi transakčním a vztahovým marketingem v rámci řízení vztahů se zákazníky. Významná část je zde věnována pojmu …moreAbstract:
The thesis discusses the benefits of communication with the end customer. The theoretical part in the first section deals with communication process, communication itself and the importance of functional integrated communication in general. The second part of the theoretical section deals with customer relationship management and discusses the difference between transactional and relational marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2014
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/fyjnn/
Thesis defence
- Date of defence: 9. 6. 2014
- Supervisor: Ing. Miloslav Šašek
- Reader: Ing. Miloslav Vaňák
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Řízení vztahu se zákazníky v malém a středním podnikání
Adéla Langerová -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Samuel Trstenský -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Max Vagner -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Baumruk -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Brych -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Jan Herink -
Řízení vztahu se zákazníky v oblasti realitních služeb
Michaela Kratochvilová