Bc. Jan Vejvoda

Master's thesis

Metodiky a přínosy komunikace s koncovým zákazníkem

Methods and benefits of communication with the end user
Abstract:
Diplomová práce pojednává o přínosech komunikace s koncovým zákazníkem. Teoretická část se v první části zabývá vlastní komunikací, komunikačním procesem a významem funkční integrované komunikace všeobecně. Druhá část teoretické části se věnuje řízení vztahů se zákazníky a rozebírá rozdíl mezi transakčním a vztahovým marketingem v rámci řízení vztahů se zákazníky. Významná část je zde věnována pojmu …more
Abstract:
The thesis discusses the benefits of communication with the end customer. The theoretical part in the first section deals with communication process, communication itself and the importance of functional integrated communication in general. The second part of the theoretical section deals with customer relationship management and discusses the difference between transactional and relational marketing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 9. 6. 2014
  • Supervisor: Ing. Miloslav Šašek
  • Reader: Ing. Miloslav Vaňák

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní