Jiří HRANÁČ
Bachelor's thesis
Počítačem asistovaná animace a záměr autora
Computer assisted animation and author's intetion
Abstract:
Jak interpolace, simulace, programování, AI a jiné počítačem generované způsoby práce ovlivňují unikátnost, duši a autorský rukopis v animaci.Abstract:
How interpolation, simulation, programming, AI and other computer-generated ways of working impact uniqueness, soul and author's handwriting in animation.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Denisa Jánská
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
HRANÁČ, Jiří. Počítačem asistovaná animace a záměr autora. Ostrava, 2024. bakalářská práce (BcA.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Fakulta umění
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Fakulta uměníUniversity of Ostrava
Faculty of Fine Arts and MusicBachelor programme / field:
Intermedial Arts / Animated Creation
Theses on a related topic
-
Papír nebo klávesnice? Rukopis jako nástroj zachycení individuální paměti
Markéta Kotasová -
Kronika Přibíka Pulkavy z Radenína - rukopis A101
Monika Stříteská -
Rukopis „di Carlo G.“: Liturgický kontext, basso continuo a edice vybraných částí
Jan Hajič -
Rukopis č. 5485, sbírky G1 v MZA v Brně
Šárka Vetterová -
Rukopis A 1775 Slezského zemského muzea. Analýza repertoáru v kontextu slezské hudební kultury pozdní renesance
Magdalena Dostálová -
Rajhradský rukopis R 582 a možnosti jeho využití ve středověké liturgické praxi
Blanka Plánská -
Loutnisté na území dnešního Běloruska v období Litevského velkoknížectví a Königsbergský rukopis
Ivan Kalesnikovich -
Rorátní rukopis G10, inv. č. 1165, MZA
Aneta Freislerová