Počítačem asistovaná animace a záměr autora – Jiří HRANÁČ
Jiří HRANÁČ
Bakalářská práce
Počítačem asistovaná animace a záměr autora
Computer assisted animation and author's intetion
Anotace:
Jak interpolace, simulace, programování, AI a jiné počítačem generované způsoby práce ovlivňují unikátnost, duši a autorský rukopis v animaci.Abstract:
How interpolation, simulation, programming, AI and other computer-generated ways of working impact uniqueness, soul and author's handwriting in animation.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Denisa Jánská
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HRANÁČ, Jiří. Počítačem asistovaná animace a záměr autora. Ostrava, 2024. bakalářská práce (BcA.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Fakulta umění
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Fakulta uměníOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Fakulta uměníBakalářský studijní program / obor:
Intermediální umění / Animovaná tvorba
Práce na příbuzné téma
-
Papír nebo klávesnice? Rukopis jako nástroj zachycení individuální paměti
Markéta Kotasová -
Kronika Přibíka Pulkavy z Radenína - rukopis A101
Monika Stříteská -
Rukopis „di Carlo G.“: Liturgický kontext, basso continuo a edice vybraných částí
Jan Hajič -
Rukopis č. 5485, sbírky G1 v MZA v Brně
Šárka Vetterová -
Rukopis A 1775 Slezského zemského muzea. Analýza repertoáru v kontextu slezské hudební kultury pozdní renesance
Magdalena Dostálová -
Rajhradský rukopis R 582 a možnosti jeho využití ve středověké liturgické praxi
Blanka Plánská -
Loutnisté na území dnešního Běloruska v období Litevského velkoknížectví a Königsbergský rukopis
Ivan Kalesnikovich -
Rorátní rukopis G10, inv. č. 1165, MZA
Aneta Freislerová