Ján Patočka, fenomenologická pedagogika a vzdelávacie technológie – Bc. Peter Mičko
Bc. Peter Mičko
Bakalářská práce
Ján Patočka, fenomenologická pedagogika a vzdelávacie technológie
Jan Patočka, phenomenological pedagogy and educational technologies
Abstract:
The aim of this thesis is the theoretical definition of the phenomenological pedagogy of the czech philosopher Jan Patočka and the presentation of the possibilities of practical application this pedagogy using educational technology. The thesis focuses on the nature and meaning of education, characterizes the foundations of Patočka's philosophy of education and describes its practical applications …víceAbstract:
Cieľom bakalárskej práce je teoretické vymedzenie fenomenologickej pedagogiky českého filozofa Jana Patočku a znázornenie možnosti uplatnenia tejto pedagogiky pomocou vzdelávacích technológií. Práca sa zameriava na podstatu a zmysel výchovy, charakterizuje východiská Patočkovej filozofie výchovy a opisuje jej realizáciu prostredníctvom dialógu. Záverečná časť práce predstavuje konštruktivizmus a konektivizmus …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 12. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/tyzq6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 1. 2019
- Vedoucí: RNDr. Michal Černý
- Oponent: PhDr. Jiří Stodola, PhD.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Informační studia a knihovnictví / Informační studia a knihovnictví
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.