Bc. Hana Hrušková

Diplomová práce

E-mail marketing a jeho vliv na chování spotřebitele

E-mail marketing and its influence on customer behaviour
Anotace:
Diplomová práce se zabývá e-mail marketingem a jeho vlivem na chování spotřebitele. E-mailový marketing je jeden z nejpoužívanějších a nejúčinnějších nástrojů přímého marketingu, který funguje na principu zasílání zpráv určitým listům uživatelů s e-mailovou adresou. Diplomová práce se skládá z literárního přehledu a vlastní práce, která obsahuje analýzu e-mailového marketingu na trhu a ve vybraném …více
Abstract:
The diploma thesis deals with e-mail marketing and its influence on consum-er behaviour. Email marketing is one of the most used and effective direct market-ing tools, which works on the principle of sending messages to certain lists of us-ers with an email address. The thesis consists of a literature review and the own work, which includes an analysis of email marketing in the market and in the se …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2023
  • Vedoucí: doc. Ing. Ing. Lea Kubíčková, Ph.D.
  • Oponent: Stanislav Mokrý, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta

Mendelova univerzita v Brně

Provozně ekonomická fakulta

Magisterský studijní program / specializace:
Ekonomika a management / Marketing a obchod