Analýza trhu distribuce reklamních letáků v ČR – Ing. Monika Eisenhammerová
Ing. Monika Eisenhammerová
Bakalářská práce
Analýza trhu distribuce reklamních letáků v ČR
Analysis of market distribution of advertising leaflets in the Czech Republic
Anotace:
Práce se zaměřuje na zhodnocení trhu neadresné distribuce reklamních letáků v České republice. Cílem je pomocí analýzy nastínit stav na trhu a nalézt jeho slabá místa. V závěru na základě vyhodnocení rozboru trhu provést návrh vhodných opatření a posoudit jejich dopad na situaci na trhu.Abstract:
The work focuses on the assessment of market distribution of unaddressed advertising leaflets in the Czech Republic. The aim is to outline the state through analysis of the market and find its weak points. In conclusion based on the evaluation of market analysis to make suggestion of appropriate measures and assess their impact on the market situation.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 5. 2008
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2008
- Vedoucí: Ing. Eva Zákorová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Eisenhammerová, Monika. Analýza trhu distribuce reklamních letáků v ČR. Pardubice, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniverzita Pardubice
Dopravní fakulta Jana PerneraBakalářský studijní program / obor:
Dopravní technologie a spoje / Management, marketing a logistika ve spojích