Bc. Anna Chertova

Bachelor's thesis

Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti

The impact of marketing communication on Consumers’ buying behaviour
Abstract:
Hlavním cílem bakalářské práce je zjistit rozsah vlivu marketingové komunikaci na společnosti v rámci spotřebně tržních vztazích a její účast v řízení společenských procesů a manipulováni lidským spotřebním chováním. V praktické části se pokusím ukázat na rozboru nedávní významné kampaně – „Brexitu“, jak marketingová komunikace pomocí různých marketingových prostředků může ovlivnit nebo předurčit společenské …more
Abstract:
The main aim of the thesis is to determine the extent of the impact of marketing communication on society within consumption market relations and participation in the management of social processes and manipulation of the human consumer’s behavior. In the practical part I will try to show on analysis of recent significant campaign - "Brexit" how marketing communication by using a variety of marketing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 21. 6. 2017
  • Supervisor: PhDr. Marek Matějka
  • Reader: Ing. Pavel Rosenlacher

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní