A Marketing Mix Analysis for a Czech Fitness Centre – Taťána Tellerová
Taťána Tellerová
Bachelor's thesis
A Marketing Mix Analysis for a Czech Fitness Centre
A Marketing Mix Analysis for a Czech Fitness Center
Abstract:
This thesis is oriented on analyses of marketing mix specifically on services of one particular company Effect studio which is dedicated to fitness and healthy life style. The aim is to analyse aspects of company´s marketing mix and also to recommend improvements in order to be more profitable and sustainable on the market full of competition. The theoretical part is focusing on aspects of marketing …moreAbstract:
Tato bakalářská práce je zaměřená na analýzy marketingového mixu obzvláště na služby jedné konkrétní firmy a to Effect studia, které se zaměřuje na fitness a zdravý životní styl. Cílem je analyzovat aspekty firemního marketingového mixu a také doporučit zlepšení za účelem vyššího zisku a lepšího udržení na trhu, který je plný konkurence. Teoretická část se zaměřuje na aspekty marketingového mixu a …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2017
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Tellerová, Taťána. A Marketing Mix Analysis for a Czech Fitness Centre. Zlín, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Philology / English for Business Administration
Theses on a related topic
-
Marketingové analýzy
Adéla Nevrtalová -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec -
Marketingová analýza a marketingový plán hotelu, kempu a restaurace "Knížecí rybník"
Karolína Vovsová -
Analýzy marketingové komunikace vybraného zařízení z oblasti cestovního ruchu
Veronika Peroutková -
Obsah a význam sociální dimenze situační analýzy marketingové akce
Jekatěrina Zajacová -
Analýzy marketingové komunikace vybraného zařízení z oblasti cestovního ruchu
Eva Drozenová -
Marketingový mix start-upu v závislosti na fázi jeho životního cyklu
Karel ŠIMEK -
Marketingový mix ve vybrané maloobchodní prodejně
Martina Chládková