Jan Wlosok
Master's thesis
Umělá inteligence v počítačových hrách
Artificial Intelligence in Computer Games
Abstract:
Cílem této práce bylo nastudovat možnosti herní umělé inteligence, popsat části, ze kterých se skládá a naimplementovat ukázkovou aplikaci demonstrující popsané postupy. V první části práce byl popsán rozdíl mezi akademickou a herní umělou inteligencí. Dále práce obsahuje popis aktuálního stavu herní umělé inteligence a jednotlivých typů herní umělé inteligence. V další části se práce zabývá implementací …moreAbstract:
The goal of this thesis was to study the possibilities of game artificial intelligence, describe the parts from which it is composed and implement an example application demonstrating the described procedures. The first part of the thesis describes the difference between academic and game artificial intelligence. The thesis also contains a description of the current state of the game artificial intelligence …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2017
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/119037
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2017
- Supervisor: Martin Němec
- Reader: Petr Gajdoš
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Fakulta elektrotechniky a informatikyMaster programme / field:
Informační a komunikační technologie / Informatika a výpočetní technika
Theses on a related topic
-
Artificial intelligence in Steven Spielberg's Artificial Intelligence: A.I.
Adam Klas -
Copyright protection of artificial intelligence outputs
Benedikt Vala -
A firm, corruption and other forms of undesirable behavior
Anastasiia Frost -
Umělá inteligence herního souboje pro Unreal Engine
Šimon MALÍČEK -
Virtual reality toolkit for the Unity game engine
Vojtěch Juránek -
Interconnection of Unity Game Engine and Newgrounds Online Service
Tomáš Ježek -
Technologie pro síťové hry v herním engine Unity
Tomáš Pagáč -
2D herní engine na webové platformě
Martin Petýrek