Matěj Poruba

Bakalářská práce

Marketingový plán pro módní značku YOLADADA

Marketing plan for fashion brand YOLADADA
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovým plánem společnosti "YOLADADA ". Kterou si autor vybral z důvodu jelikož je mu velmi sympatická jak se společnost prezentuje a co dělá. Na této společnosti autor vidí, že má momentálně velké nedostatky v celém marketingu, ale zároveň obrovský potenciál do budoucna jen růst. V první část práce se zabýváme teorií, kde jsou rozebrány všechny součásti, a tedy …více
Abstract:
This bachelor's thesis deals with the marketing plan of the company "YOLADADA". Which the author chose because he likes the way the company presents itself and what it does. The author sees that this company currently has major shortcomings in all marketing, but at the same time has a huge potential for growth in the future. In the first part of the work, we deal with the theory, where all the components …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. František Zjevík, DiS.
  • Oponent: Lucie Pražáková, Ing.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON

NEWTON University Group

Vysoká škola NEWTON

Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management