Analysis of Organic Coffee on the Czech Market – Bc. Margarita Yelisseyeva
Bc. Margarita Yelisseyeva
Bachelor's thesis
Analysis of Organic Coffee on the Czech Market
Analysis of Organic Coffee on the Czech Market
Anotácia:
Hlavním cílem této práce je prozkoumat nabídku bio kávy na českém trhu. Pro splnění cíle byly stanoveny tři výzkumné otázky. Autorka sbírala primární data pomocí metody internetového výzkumu pro kvantitativní analýzu a polostrukturovaných rozhovorů pro kvalitativní výzkum. První dvě výzkumné otázky, „Jak široký je rozsah nabídky bio kávy na českém trhu?“ a „Jakou úroveň kvality bio kávy nabízí český …viacAbstract:
The main aim of this thesis is to explore the offer of organic coffee on the Czech market. In order to fulfill the aim, three research questions were set. The author has collected the primary data using methods of internet research for quantitative analysis and semi-structured interviews for qualitative research. First two research questions, "How wide is the range of the offer organic coffee on the …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/ij0ki/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2020
- Vedúci: Ing. Jiří Zelený
- Oponent: Ing. Martin Pop, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
YELISSEYEVA, Margarita. \textit{Analysis of Organic Coffee on the Czech Market}. Online. Bakalárska práca. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/5ge7oo/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / odbor:
Hospitality Management / Hospitality Management
Práce na příbuzné téma
-
Organic food certification and the impacts on consumers' preferences
Lidia Sidorenko -
Consumers' values and motives driving organic food consumption
Igor Muravyev -
Organic food certification and the impacts on consumers' preferences
Kristina Simakova -
Caffeine content of Honduran coffee on the Czech market
Kateřina Beránková -
Analysis of Fair Trade coffee market in the Czech Republic
Edita Svitáková -
Posouzení konkurenční pozice podniků Starbucks Coffee, Costa Coffee a Ovocný Světozor na českém trhu
Lucie Myšková -
Implementace mezinárodního konceptu Costa Coffee na český trh formou franchisingu
Michal Procházka -
Foreign trade of the Czech Republic - Case study of coffee import
Tarek Rebai