Produkt placement, jako marketingová podpora v audiovizuálních dílech – Ing. Petr Pelc
Ing. Petr Pelc
Bachelor's thesis
Produkt placement, jako marketingová podpora v audiovizuálních dílech
Product Placement as Part of Marketing Support in Audiovisual Project
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá problematikou využití product placementu, jako marketingové podpory v audiovizuálních dílech. Uvádí podmínky, za jakých lze product placement do audiovizuálního díla implementovat a jak tuto problematiku reguluje český zákon. Obecně také pojednává o tvorbě audiovizuálního díla, a jaký význam má toto sdělení v rámci marketingové komunikace. V praktické části je provedena analýza …viacAbstract:
This bachelor work is focused on product placement as a part of marketing support in producing audiovisual projects. Work defines conditions of using product placement in audiovisual produce implementations of these terms in production and also actual Czech law regulation. The work also describes basics of audiovisual production with connection to marketing. The practical part of work is study of using …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ousdv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2012
- Vedúci: PhDr. Slavomír Paravičiny
- Oponent: prof. MgA. Jiří Svoboda
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Návrh projektu audiovizuální výchovy s využitím seriálu Buffy, přemožitelka upírů
Jana Glocarová -
Audiovizualní projekt-Ambientní struktury
Jakub DLUHOSCH -
Product placement ve filmech Marvel Cinematic Universe
Eliška Filípková -
Marketingová komunikace - product placement
Veronika Plodková -
Product Placement v audiovizuálních dílech a jeho vliv na diváky
Klára Veličková -
Marketingová komunikace - product placement
Filip Šlampa -
Product placement jako marketingový nástroj
Eliška Bažantová -
Product placement a jeho využití v integrované marketingové komunikaci
Martin Chrt