Vytvoření cestovní kanceláře založené na myšlence odpovědného podnikání – Bc. Jakub Frank
Bc. Jakub Frank
Master's thesis
Vytvoření cestovní kanceláře založené na myšlence odpovědného podnikání
Creation of Travel Agency Based on the Principles of Responsible Enterpreneurship
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá vytvořením cestovní kanceláře stavějící na principech odpovědného podnikání. Práce je rozdělena na teoretickou, analytickou a projektovou část. V prvně zmíněné je nastíněno základní názvosloví cestovního ruchu, základ teorie business modelů a pohled na možné uchopení udržitelnosti. V analytické části je rozebrán trh cestovního ruchu z hlediska České republiky a zahraničí. …viacAbstract:
This master these is focusing on creation of Travel Agency based on the principles of sustainability. The work is divided into three parts. Theoretical, analytical and the project part. In the theoretical part there are basic information about tourism vocabulary accompanied with legislative basement. Further on you can find sustainable development part and theory of business model. Analytics part providing …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 6. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Frank, Jakub. Vytvoření cestovní kanceláře založené na myšlence odpovědného podnikání. Zlín, 2021. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / odbor:
Ekonomika podniku a podnikání / Podnikání ve službách cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Analýza a návrh Business Intelligence řešení pro cestovní kancelář Mayer & Crocus
Markéta Majerová -
Business plán - cestovní kancelář se zaměřením na incentivní turistiku pro IT společnosti
Marek Poul -
Business plán (hotelového řetězce, cestovní kanceláře) při vstupu na nový trh
Yana Vahidova -
Vytvoření nového business modelu pro cestovní kancelář Delta Reisen
Štěpán Roubalík -
Business plán - cestovní kancelář se zaměřením na incentivní turistiku
Filip Sloupenský -
Management cestovní kanceláře - aplikace přístupů Business Continuity Managementu
Pavel Vild -
Analýza business modelu vybrané společnosti
Marek Sadil -
Zjišťování dopadu disruptivních business modelů na české outgoingové cestovní kanceláře
Petr Chreno