Bc. Nikola Rubínová

Diplomová práce

Rozbor image vybrané firmy/značky

The Company Image Analysis/The Brand Image Analysis
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá rozborem image společnosti Starbucks a okolnostmi, které danou image ovlivňují. Budování pozitivní image je náročný a dlouhodobý proces, který koresponduje se strategickými cíli firmy a umožňuje tak široké veřejnosti lepší orientaci na trhu. Firemní image se úzce váže k firemní identitě, neboť image je obrazem firemní identity v očích veřejnosti. Na základě provedeného …více
Abstract:
This thesis deals with the analysis of the image of Starbucks and conditions of the phenomena which affects the resulting image. Building of positive corporate image is complicated long term process, which is based on strategic planning, company goals and helps public to obtain better orientation on the market. Corporate image is closely related to corporate identity, as corporate image is the mirror …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 6. 2014
  • Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
  • Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní