Bc. Nikola Rubínová

Master's thesis

Rozbor image vybrané firmy/značky

The Company Image Analysis/The Brand Image Analysis
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá rozborem image společnosti Starbucks a okolnostmi, které danou image ovlivňují. Budování pozitivní image je náročný a dlouhodobý proces, který koresponduje se strategickými cíli firmy a umožňuje tak široké veřejnosti lepší orientaci na trhu. Firemní image se úzce váže k firemní identitě, neboť image je obrazem firemní identity v očích veřejnosti. Na základě provedeného …more
Abstract:
This thesis deals with the analysis of the image of Starbucks and conditions of the phenomena which affects the resulting image. Building of positive corporate image is complicated long term process, which is based on strategic planning, company goals and helps public to obtain better orientation on the market. Corporate image is closely related to corporate identity, as corporate image is the mirror …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 23. 6. 2014
  • Supervisor: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
  • Reader: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní