Noémi Orosz

Master's thesis

Analýza marketingových aktivit společnosti zabývající se výrobou zdravotnických prostředků

Analysis of marketing activities of a company producing medical devices
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na analýzu marketingových aktivit firmy zabývající se výrobou zdravotnických prostředků, náhradních srdečních chlopní. Cílem práce je vytvořit ucelený obraz o marketingových aktivitách strategické business jednotky (SBU) vybrané firmy a zaměřit se na její vyhodnocení pomocí analýzy znovuuvedení interní aplikace a také analýzy interního vnímání marketingových aktivit. Teoretická …more
Abstract:
The aim of the thesis is to analyse the marketing activities of a company producing medical devices, specifically implantable heart valves by introducing the activities of a chosen strategic business unit (SBU) followed by the analysis of the relaunch of an internal sales tool and evaluating the current internal perception of marketing activities of the SBU. The theoritical part introduces the definition …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 11. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 19. 6. 2018
  • Supervisor: Markéta Procházková
  • Reader: Štěpánka Říhová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/73652