Analýza marketingových aktivit společnosti zabývající se výrobou zdravotnických prostředků – Noémi Orosz
Noémi Orosz
Master's thesis
Analýza marketingových aktivit společnosti zabývající se výrobou zdravotnických prostředků
Analysis of marketing activities of a company producing medical devices
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na analýzu marketingových aktivit firmy zabývající se výrobou zdravotnických prostředků, náhradních srdečních chlopní. Cílem práce je vytvořit ucelený obraz o marketingových aktivitách strategické business jednotky (SBU) vybrané firmy a zaměřit se na její vyhodnocení pomocí analýzy znovuuvedení interní aplikace a také analýzy interního vnímání marketingových aktivit. Teoretická …moreAbstract:
The aim of the thesis is to analyse the marketing activities of a company producing medical devices, specifically implantable heart valves by introducing the activities of a chosen strategic business unit (SBU) followed by the analysis of the relaunch of an internal sales tool and evaluating the current internal perception of marketing activities of the SBU. The theoritical part introduces the definition …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 11. 2016
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/73652
Thesis defence
- Date of defence: 19. 6. 2018
- Supervisor: Markéta Procházková
- Reader: Štěpánka Říhová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/73652
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Optimization of Quality Management System in a Company Producing Medical Devices
Štěpán Tichý -
Organisational innovation and its application in medical devices
Marie Zenié -
Materiál a příslušenství pro zdravotnické prostředky ve zdravotnické záchranné službě-jednorázové versus znovupoužitelné
Tomáš KUCHAŘ -
Projektové řešení využití nástrojů "medical marketing" pro uvedení zdravotnického produktu na trh
Karolína Kubešová -
Internet of Things (IoT) - Acceptance, Barriers and Marketing Perspectives
Norman Lachner