Vliv marketingové komunikace na proces výběru a nákupu nových strojů pro elektroerozivní obrábění – Milan Pravenec
Milan Pravenec
Master's thesis
Vliv marketingové komunikace na proces výběru a nákupu nových strojů pro elektroerozivní obrábění
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 2. 2016
Thesis defence
- Supervisor: Jaroslav Huk
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PRAVENEC, Milan. \textit{Vliv marketingové komunikace na proces výběru a nákupu nových strojů pro elektroerozivní obrábění}. Online. Master's thesis. Praha: Jan Amos Komensky University Prague. 2016. Available from: https://theses.cz/id/5gwxep/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Univerzita Jana Amose Komenského Praha
Master programme / field:
Mediální a komunikační studia / Sociální a mediální komunikace
Theses on a related topic
- No theses on a related topic available.
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights