Posouzení konkurenční pozice podniků Starbucks Coffee, Costa Coffee a Ovocný Světozor na českém trhu – Bc. Lucie Myšková
Bc. Lucie Myšková
Diplomová práce
Posouzení konkurenční pozice podniků Starbucks Coffee, Costa Coffee a Ovocný Světozor na českém trhu
Analysis of the competitive position for companies Starbucks Coffe, Costa Coffe and Ovocný Světozor on the Czech market.
Anotace:
Diplomová práce se zabývá analýzou konkurenčního postavení firem Starbucks Coffee, Costa Coffee a Ovocný Světozor na českém trhu. Diplomová práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. V teoretické části jsou popisované konkurenční strategie, proces analýzy konkurence a některé nástroje, které mohou být pro analýzu využity. Detailněji je rozebírán jeden z nástrojů, tzv. benchmarking. Praktická …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the analysis of the competitive position of companies Starbucks Coffee, Costa Coffee and Ovocný Světozor. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part discusses competitive strategies, competitive analysis process and some tools that can be used for analysis. One tool, which is called benchmarking, is discussed in more details The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 12. 2015
Zveřejnit od: 21. 12. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Jozefína Simová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MYŠKOVÁ, Lucie. \textit{Posouzení konkurenční pozice podniků Starbucks Coffee, Costa Coffee a Ovocný Světozor na českém trhu}. Online. Diplomová práce. Liberec: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakulta. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/5h54g8/.
Jak správně citovat práci
Myšková, Lucie. Posouzení konkurenční pozice podniků Starbucks Coffee, Costa Coffee a Ovocný Světozor na českém trhu. Liberec, 2015. diplomová práce (Ing.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 21.12.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 21. 12. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Ekonomická fakultaTECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Konkurenční výhoda českého podniku jako součást marketingové strategie při vstupu firmy na zahraniční trh
Tetiana Remezovska -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová -
Marketingová strategie vybrané společnosti
Alena Csölleiová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Michal Žila -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Bechyňová -
Návrh marketingové strategie vybrané organizace
Andrey Rybalka -
Soupeření s giganty - Strategie lokálních firem na globálním trhu.
Vendula Chvílová -
Realizace výzkumu pozice vybraných konkurenčních značek
Kristýna BULÍKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva