Analýza marketingového mixu kavárny Láskomina Pacov – Kristýna Bílková
Kristýna Bílková
Bakalářská práce
Analýza marketingového mixu kavárny Láskomina Pacov
Analysis of Marketing Mix of Café Láskomina Pacov
Anotace:
Cílem bakalářské práce je provést analýzu konkurence, prostředí a jednotlivých nástrojů marketingového mixu kavárny Láskomina Pacov. Cílem analýzy konkurence bude vytipovat nejbližšího konkurenta a porovnat jednotlivé nástroje marketingového mixu obou společností. Zároveň bude provedeno marketingové šetření preferencí stávajících zákazníků. Na základě provedených analýz a marketingového šetření budou …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.