Kristýna Bílková

Bakalářská práce

Analýza marketingového mixu kavárny Láskomina Pacov

Analysis of Marketing Mix of Café Láskomina Pacov
Anotace:
Cílem bakalářské práce je provést analýzu konkurence, prostředí a jednotlivých nástrojů marketingového mixu kavárny Láskomina Pacov. Cílem analýzy konkurence bude vytipovat nejbližšího konkurenta a porovnat jednotlivé nástroje marketingového mixu obou společností. Zároveň bude provedeno marketingové šetření preferencí stávajících zákazníků. Na základě provedených analýz a marketingového šetření budou …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2020

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty

Vysoká škola polytechnická Jihlava

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Cestovní ruch

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.