Bc. Anna Javůrková

Diplomová práce

Trendové nástroje řízení značky v praxi rodinného podnikání

Brand management tools in family business practice
Anotace:
Tato práce se zabývá významem řízení značky pro rozvoj a zviditelnění rodinného podnikání v praxi. V práci je hodnoceno socio – emocionální bohatství a možnost jeho zviditelnění v rámci trendových nástrojů marketingové komunikace a záměrem je vyhodnotit povědomí zákazníků o analyzované značce. Značná část teoretických východisek je věnována řízení značky, chování a rozhodování spotřebitelů. Hlavním …více
Abstract:
The topic of this work is dealing with the importance of brand management for the development and visibility of family business. This thesis evaluates the socio – emotional wealth and its visibility within the trend tools of communication. Much of the theoretical part is devoted to brand management, behavior and consumer decision-making. The theoretical part of this of this thesis will be mailny based …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2021
  • Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Andrea Tomášková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní