Foreign Language Anxiety in Speaking Activities: Students' Perspectives – Bc. Aneta Krůpová
Bc. Aneta Krůpová
Diplomová práce
Foreign Language Anxiety in Speaking Activities: Students' Perspectives
Foreign Language Anxiety in Speaking Activities: Students' Perspectives
Anotace:
Tato práce zkoumá téma úzkosti z cizích jazyků a její vliv na učení se cizího jazyka. Práce se snaží zjistit, jaké jaké faktory vyvolávají u studentů úzkost, především během aktivit zaměřených na mluvení, a v čem se liší zkušenost dospělých studentů a studentů středních škol. Kvalitativní průzkum využívá dotazníkového šetření a rozhovoru se studenty s vyšším stupněm úzkosti. Výsledky potvrdily, že …víceAbstract:
The thesis examines foreign language anxiety and its effect on foreign language learning. Specifically, it seeks to identify the sources of foreign language anxiety during speaking-oriented activities and to find a difference between adult learners and secondary school students and their anxiety level. A qualitative study, which combinens a questionnaire with interviews with anxious students, has confirmed …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/i8v99/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2015
- Vedoucí: Mgr. Linda Nepivodová
- Oponent: PhDr. Simona Kalová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství německého jazyka a literatury pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Error Analysis of Grammatical Cohesive Devices in Selected Texts of Secondary School Students
Petra Chaloupková -
Motivation to Learn English: An Inquiry into In-class and Extramural Motivation of Czech Upper-Secondary School Students
Tímea Petrovičová -
Upper Secondary School Students' Motives and Preparation for the C1 Advanced
Daniela Paličková -
Utilization of YouTube for autonomous learning purposes among Czech secondary school students
Sabina Sedláková -
Digital literacy of elementary and secondary school students and how to measure it
Tereza Gavelčíková