Anna Křižáková

Bachelor's thesis

Využití komunikačních nástrojů v B2B segmentu firmy Pekařství Křižák s.r.o.

Use of Communication Tools in B2B Segment of the Company Pekařství Křižák s.r.o.
Abstract:
Práce se zabývá komunikačními nástroji především na business to business trhu potravinářské firmy s cílem zlepšení služeb a komunikace směrem ke svým zákazníkům. Zkoumá využití těchto nástrojů přímo v jedné z firem, a to ve společnosti Pekařství Křižák s.r.o. Kvalitativní výzkum ve formě polostrukturovaných rozhovorů se dotazuje přímo odběratelů tohoto pekařství na spokojenost s komunikací a produkty …more
Abstract:
The work deal with communications tools primarily on business to business market of food company with the goal of better services and communication with the customers. The work is examining usage of this tools in the company Pekařství Křižák s.r.o. The quality research in the form of semi-structural interviews is asking directly subscribers or customers of this bakery if they are satisfied with the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2021

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Křižáková, Anna. Využití komunikačních nástrojů v B2B segmentu firmy Pekařství Křižák s.r.o.. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe