Úloha subjektů hodnotové sítě při posilování vztahů se zákazníky na B2B trzích – Ing. Iva Stejskalová
Ing. Iva Stejskalová
Master's thesis
Úloha subjektů hodnotové sítě při posilování vztahů se zákazníky na B2B trzích
The roles of value networks entities in strengthening customer relationships in B2B markets
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou úlohy subjektů hodnotových sítí při posilování vztahů se zákazníky na B2B trzích. V úvodu je charakterizován pojem hodnota pro zákazníka, jejíž maximalizace by měla být cílem každého podniku. Dále je zde charakterizován pojem hodnotový řetězec a hodnotová síť. V praktické části je popsán výzkum provedený ve společnosti Explosia, a. s. v oboru podnikání ?průmyslové …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the roles of value networks entities in strengthening customer relationships in B2B markets. In the introduction is characterized the concept of customer value maximization which should be the goal of every business. There is also characterized the concept of value chain and value network. The practical part describes the research conducted at Explosia, a. s. The aim of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2013
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2013
- Supervisor: prof. Ing. Hana Lošťáková, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
STEJSKALOVÁ, Iva. \textit{Úloha subjektů hodnotové sítě při posilování vztahů se zákazníky na B2B trzích}. Online. Master's thesis. Pardubice: University of Pardubice, Faculty of Chemical Technology. 2013. Available from: https://theses.cz/id/5hdeot/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Stejskalová, Iva. Úloha subjektů hodnotové sítě při posilování vztahů se zákazníky na B2B trzích. Pardubice, 2013. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta chemicko-technologickáUniversity of Pardubice
Faculty of Chemical TechnologyMaster programme / field:
Chemical and Process Engineering / Economy and Management of Chemical and Food Industry
Theses on a related topic
-
Hodnota pro zákazníka ve vybraném podniku
Lenka Drahotová -
Outdoorová značka a její hodnota pro zákazníka
Ladislava BEZDĚKOVÁ -
Využití mobilních aplikací pro zvyšování hodnoty zákazníka jako moderní prostředek direkt marketingu
Viktorie Vacková -
Využití mobilních aplikací pro zvyšování hodnoty zákazníka jako moderní prostředek direkt marketingu
Vasilii Zakharov -
Hodnota pro zákazníka
Miroslav Maláč -
Hodnota pro zákazníka
Jana Počtová -
Hodnota pro zákazníka
Zuzana Ryšavá -
Význam hodnoty produktu pro zákazníky v moderním marketingu
Sarah Schneiderová