Úloha subjektů hodnotové sítě při posilování vztahů se zákazníky na B2B trzích – Ing. Iva Stejskalová
Ing. Iva Stejskalová
Diplomová práce
Úloha subjektů hodnotové sítě při posilování vztahů se zákazníky na B2B trzích
The roles of value networks entities in strengthening customer relationships in B2B markets
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou úlohy subjektů hodnotových sítí při posilování vztahů se zákazníky na B2B trzích. V úvodu je charakterizován pojem hodnota pro zákazníka, jejíž maximalizace by měla být cílem každého podniku. Dále je zde charakterizován pojem hodnotový řetězec a hodnotová síť. V praktické části je popsán výzkum provedený ve společnosti Explosia, a. s. v oboru podnikání ?průmyslové …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the roles of value networks entities in strengthening customer relationships in B2B markets. In the introduction is characterized the concept of customer value maximization which should be the goal of every business. There is also characterized the concept of value chain and value network. The practical part describes the research conducted at Explosia, a. s. The aim of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2013
- Vedoucí: prof. Ing. Hana Lošťáková, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Stejskalová, Iva. Úloha subjektů hodnotové sítě při posilování vztahů se zákazníky na B2B trzích. Pardubice, 2013. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta chemicko-technologickáUniverzita Pardubice
Fakulta chemicko-technologickáMagisterský studijní program / obor:
Chemické a procesní inženýrství / Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků
Práce na příbuzné téma
-
Hodnota pro zákazníka ve vybraném podniku
Lenka Drahotová -
Outdoorová značka a její hodnota pro zákazníka
Ladislava BEZDĚKOVÁ -
Využití mobilních aplikací pro zvyšování hodnoty zákazníka jako moderní prostředek direkt marketingu
Viktorie Vacková -
Využití mobilních aplikací pro zvyšování hodnoty zákazníka jako moderní prostředek direkt marketingu
Vasilii Zakharov -
Hodnota pro zákazníka
Miroslav Maláč -
Hodnota pro zákazníka
Jana Počtová -
Hodnota pro zákazníka
Zuzana Ryšavá -
Význam hodnoty produktu pro zákazníky v moderním marketingu
Sarah Schneiderová