Radka Ratajová

Bakalářská práce

Analýza konkurenční pozice zubních past v maloobchodě

Competitive Position Analysis of Toothpastes in the Retail Outlets
Anotace:
Cílem mé bakalářské práce byla zjištění, jakou konkurenční pozici zaujímají zubní pasty ve vybraných maloobchodních jednotkách v Ostravě. Primární data byla získána pozorováním. Pro výzkum bylo využito kvalitativní analýzy. V rámci výzkumu byly hodnoceny faktory Total Shopscore Indexu. Na základě výsledků výzkumu byly společnosti doporučeny návrhy ke zlepšení.
Abstract:
The aim of my bachelor thesis was finding competitive position of toothpastes in selected retail outlets in Ostrava. The primary data were obtained through observation. The research was used in qualitative analysis. In the research were evaluated factors of Total Shopscore Index. Based on the results were submitted proposals to improve.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2012
  • Vedoucí: Miluše Hluchníková
  • Oponent: Miroslav Merenda

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita Ostrava

VŠB - Technická univerzita Ostrava

Ekonomická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod