Marketingová strategie společnosti Československá obchodní banka, a. s. – Bc. Aneta Jiroutková
Bc. Aneta Jiroutková
Master's thesis
Marketingová strategie společnosti Československá obchodní banka, a. s.
Marketing Strategy of the Československá obchodní banka, a. s.
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na seznámení se s problematikou marketingové strategie vybrané společnosti. V teoretické části práce jsou vymezeny pojmy z oblasti marketingu, vnějšího a vnitřního prostředí společnosti a marketingové strategie. Vlastní část práce je založena na identifikaci, vymezení a analýzu marketingového prostředí společnosti a analýzu současného stavu marketingové strategie. Na základě …moreAbstract:
The diploma thesis is focused on the marketing strategy of the selected company. The theoretical part of the thesis defines the concepts of marketing, external and internal environment of the company and marketing strategy. The main part of the thesis is based on the identification, definition and the analysis of the marketing environment of the company and the analysis of the current state of the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 4. 2024
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2024
- Supervisor: Ing. Stanislav Rojík, Ph.D.
- Reader: Marta Nováková, externi
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JIROUTKOVÁ, Aneta. \textit{Marketingová strategie společnosti Československá obchodní banka, a. s.}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2024. Available from: https://theses.cz/id/5hh3jt/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme:
Podnikání a administrativa
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie vybraného podniku
Michal Žila -
Marketingová strategie vybrané firmy finančních služeb
Martin Sovák -
CSV jako součást marketingové komunikační strategie
Anna Pylypiuk -
Marketingová strategie prodeje finančního produktu
Jan Valder -
Marketingová strategie prodeje finančního produktu
Luboš Mašek -
Marketingové strategie společností ve finančním sektoru České republiky
Tomáš Lorenc -
Marketingová strategie realitní kanceláře
Martina Řeřuchová -
Marketingová strategie divize KFR společnosti Kelly Services
Pavlína Franková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights