Theses 

Internetový marketing na YouTube - video marketing – Ing. Eduard Karapetyan

česky | in English | slovensky

Agenda:
Změnit agendu. Adresa v ISu:

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace

Práce na příbuzné téma

Zobrazit popisek

Ing. Eduard Karapetyan

Diplomová práce

Internetový marketing na YouTube - video marketing

Internet marketing on YouTube - video marketing

Anotace: Tato práce se zabývá vysvětlením základních pojmů o historii vývoje online reklamy, role online marketingu na YouTube, problematice propagace produkty na Internetu. Důležité pojmy, jako product placement a cílení u kampaní s videoreklamami. Také se zaměřím na nový trend Youtubeři (vlogery) a jejich typy. V praktické části pak jsem zanalyzoval výsledky dvou případových studii, které provedli firma Millward Brown UK společně s firmami Unilever a Google RU v Rusku a poté společnost Google společně s L'Oréal Paris. Poté jsem se zaměřil na výzkum, který se týkal společností Google RU a Leroy Merlin. V každé případové studii jsem popsal průběh kampaně a následně zhodnotil její výsledky

Abstract: This thesis deals with the explanation of basic concepts about the history of online advertising development, the role of online marketing on YouTube, the issue of promoting products on the Internet. Important concepts such as product placement and targeting for video ad campaigns. I will also focus on the new trend of Youtube (vloggers) and their types. In the practical part, I analyzed the results of two case studies conducted by Millward Brown UK together with Unilever and Google RU in Russia and then Google together with L'Oréal Paris. Then I focused on research that involved Google RU and Leroy Merlin. In each case study I described the course of the campaign and then evaluated the results.

Klíčová slova: YouTube, video marketing, youtubeři, product placement

Jazyk práce: čeština

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 6. 2017
  • Vedoucí: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
  • Oponent: Mgr. Pavel Kotyza

Citační záznam

Citace dle ISO 690: LaTeX | HTML | text | BibTeX | Wikipedie

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Složka Odkaz na adresář do lokálního úložiště instituce
Jak jinak získat přístup k textu

Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Relevantní odkazy 


Nahoru | Aktuální datum a čas: 25. 4. 2019 16:05, 17. (lichý) týden

Soukromí

Kontakty: theses(zavináč/atsign)fi(tečka/dot)muni(tečka/dot)cz