Influencer Marketing On Instagram – Mgr. Furkan Çakir
Mgr. Furkan Çakir
Diplomová práce
Influencer Marketing On Instagram
Influencer Marketing On Instagram
Anotace:
Cílem marketingu, který klade důraz na vytváření hodnoty pro spotřebitele, je upoutat pozornost zákazníků a budovat s nimi ziskové vztahy (Kotler et al., 2017). Influencer marketing je v dnešní době mocným nástrojem pro přilákání zákazníků. Použití influencera k oslovení spotřebitelů, kteří tráví hodně času na digitálních platformách a sociálních sítích, se stalo jednou z nejoblíbenějších technik marketérů …víceAnotace:
na konkrétní kategorie. Bylo provedeno důkladné prozkoumání sektoru matky a dítěte, zejména Instagramu, a důkladně prozkoumáno téma influencer marketingu na sociálních sítích. V této souvislosti byla zapracována i identifikace zákaznických segmentů a detekce aktivních influencerů. Analýza sociálních dat pomocí techniky síťové mapy a vizualizace je to, co odlišuje tuto studii od ostatních v oblasti …víceAbstract:
The goal of marketing, which emphasizes producing value for the consumer, is to capture customers' attention and build profitable relationships with them (Kotler et al., 2017). Influencer marketing is a powerful tool for attracting customers nowadays. Using an influencer to reach consumers who spend a lot of time on digital platforms and social networks has become one of the most popular techniques …víceAbstract:
customer segments and the detection of active influencers were also incorporated in this context. The analysis of social data using the network map technique and visualization is what sets this study apart from others in the field of influencer marketing. This thesis is expected to add to the existing body of knowledge as well as contribute to future research.
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 7. 2024
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/o16lk/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 10. 2024
- Vedoucí: doc. Giuseppe Maiello, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Marketing Communication / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Assessment of electronic word of mouth effectiveness
Ekaterina Kandakova -
Effectiveness of Word of Mouth
Md Shamim Islam -
The impact of Electronic word of mouth on customer behavior on the Russian e-commerce market
Ekaterina Samarina -
The Influence of E-Word of Mouth on Online Consumer Purchase Intention
Abhishekh Singh -
Sociální proměnné a pozitivní a negativní elektronický word of mouth
Simona Hreščáková -
Elektronický Word of Mouth a jeho efektivita
Stanislav Sigety -
Analýza rozdílů online a offline word-of mouth v kontextu interkulturálních rozdílů – implikace pro mezinárodní marketing v e-commerce
Dušan Mladenović -
Analýza rozdílů online a offline word-of mouth v kontextu interkulturálních rozdílů – implikace pro mezinárodní marketing v e-commerce
Dušan Mladenović