Bc. Jiří Kantor

Master's thesis

Výpočet globálního osvětlení pomocí virtuálních světel

Global Illumination through Virtual Point Lights
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá výpočtem globálního osvětlení ve 3D scénách. Podává přehled o nejznámějších metodách a soustředí se na algoritmus virtuálních světel, jinak také známý jako instantní radiozita. Algoritmus je implementován pomocí raytracingu a tato implementace je použitelná pro vykreslování scén s globálním osvětlením, protože kvalita výsledného obrazu je srovnatelná s metodou sledování …viac
Abstract:
This master's thesis deals with global illumination calculation in 3D scenes. It presents an overview of the most well known approaches and then focuses on the Virtual Point Lights algorithm, also known as Instant Radiosity. The algorithm is implemented in ray tracing mode and this implementation is a viable option for rendering scenes with global illumination, because the quality of rendered images …viac
 
 
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 6. 2015
  • Vedúci: RNDr. Marek Vinkler, Ph.D.
  • Oponent: RNDr. Jan Byška, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatiky

Masaryk University

Faculty of Informatics

Master programme / odbor:
Informatics / Computer Graphics