Výpočet globálního osvětlení pomocí virtuálních světel – Bc. Jiří Kantor
Bc. Jiří Kantor
Diplomová práce
Výpočet globálního osvětlení pomocí virtuálních světel
Global Illumination through Virtual Point Lights
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá výpočtem globálního osvětlení ve 3D scénách. Podává přehled o nejznámějších metodách a soustředí se na algoritmus virtuálních světel, jinak také známý jako instantní radiozita. Algoritmus je implementován pomocí raytracingu a tato implementace je použitelná pro vykreslování scén s globálním osvětlením, protože kvalita výsledného obrazu je srovnatelná s metodou sledování …víceAbstract:
This master's thesis deals with global illumination calculation in 3D scenes. It presents an overview of the most well known approaches and then focuses on the Virtual Point Lights algorithm, also known as Instant Radiosity. The algorithm is implemented in ray tracing mode and this implementation is a viable option for rendering scenes with global illumination, because the quality of rendered images …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/payge/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2015
- Vedoucí: RNDr. Marek Vinkler, Ph.D.
- Oponent: RNDr. Jan Byška, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasarykova univerzita
Fakulta informatikyMagisterský studijní program / obor:
Informatika / Počítačová grafika
Práce na příbuzné téma
-
Construction of Acceleration Data Structures for Ray Tracing
Marek Vinkler -
Acceleration Data Structure Construction for Ray tracing
Marek Vinkler -
Paralelní budování akceleračních struktur pro ray tracing
Ondřej Sochora -
Distributed Ray Tracing v rozumném čase
Radek Slovák -
Ray tracing na architektuře CUDA
Lukáš Bidmon -
Distributed Ray Tracing
Václav Hošek -
Ray-tracing s využitím SSE
Jakub Skoták -
Distributed Ray Tracing
Radek Slovák