Využití her pro rozvoj čtenářské dovednosti v hodinách anglického jazyka na 1. stupni základní školy. – Markéta MAIEROVÁ
Markéta MAIEROVÁ
Master's thesis
Využití her pro rozvoj čtenářské dovednosti v hodinách anglického jazyka na 1. stupni základní školy.
Using games to develop reading skills in English language lessons at the primary school
Anotácia:
Teoretická část této práce se zabývá charakteristikou čtenářské gramotnosti, čtenářskou strategií a kompetencemi. Kvalifikační práce je zaměřena na počátek čtení v anglickém jazyce a dosažení úspěšného užívání metody scanning v procesu výuky a druhotně mimo ni. Šetření je zaměřeno na komfortní zónu žáků během provádění čtenářských her cílených k dekódování psaného textu pomocí techniky scanning a do …viacAbstract:
In the theoretical part of diploma thesis, author concerns with the various theoretical approaches to the characteristics of literacy, reading strategies and competencies. In this work author devotes special attention to the beginning reading in English and achieve successful use of scanning methods in the teaching process and secondarily beyond. Survey conducted within this thesis analyzes the comfort …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2014
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Danuše Hurtová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MAIEROVÁ, Markéta. \textit{Využití her pro rozvoj čtenářské dovednosti v hodinách anglického jazyka na 1. stupni základní školy.}. Online. Diplomová práca. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, Faculty of Education. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/5hq14o/.
Jak správně citovat práci
MAIEROVÁ, Markéta. Využití her pro rozvoj čtenářské dovednosti v hodinách anglického jazyka na 1. stupni základní školy.. Plzeň, 2014. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teacher Training for Basic Schools / Teacher Training for BSPL Teachers
Práce na příbuzné téma
-
Rastrovací elektronová mikroskopie jako technika pro analýzu povrchu vzorků
Michaela Juříková -
Rozvoj porozumění čtenému textu u žáků třetí třídy prvního stupně běžné základní školy
Pavel Svoboda -
Úprava literárního textu pro žáky slabozraké na prvním stupni základních škol
Eliška KNEIFLOVÁ -
Osvojování vyjmenovaných slov prostřednictvím textu
Valerie Fojtová -
Interpretace uměleckého textu v literární výchově na 1. stupni ZŠ
Alžběta Doškářová -
Vztah vizuálních prostředků a textů v učebnicích němčiny pro první stupeň ZŠ
Lucie Ptáčková -
Rychlé jmenování obrázků u žáků ve 2. třídě základní školy a základní školy logopedické jako prediktor úspěchu ve čtení a psaní
Anita ZLATOHLÁVKOVÁ -
Čtenářská gramotnost u žáků se zrakovým postižením na 1. stupni základní školy
Žaneta DVOŘÁČKOVÁ