Veronika Matoušková
Bachelor's thesis
Analýza marketingového mixu autosalonu
Marketing Mix Analysis of the Car Show
Abstract:
Předmětem bakalářské práce je analýza marketingového mixu autosalonu. Pro zjištění veškerých potřebných údajů byly využity informace od společnosti, ale především byl proveden marketingový výzkum ve formě individuálního hloubkového rozhovoru. Respondentů bylo celkem 10. Cílem práce bylo zjistit, jaký je současný stav marketingového mixu autosalonu, ale zároveň i to, proč respondenti navštívili autosalon …moreAbstract:
The subject of thesis is a Marketing Mix Analysis of the Car Show. To identify all the necessary data were used information from the company, but also the marketing research in the form of individual depth interview. The total number of respondents were 10. The objective of this work was to determine the current status of the marketing mix of the Car Show, but also why respondents visited a company …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2015
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/107606
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2015
- Supervisor: Tomáš Balcar
- Reader: Jana Ostrožná
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový mix a strategický marketing ve vybraných službách
Jan Slanec -
Marketingový mix vo vybraných vinárstvach Malokarpatských vinohradov
Petra Klemová -
Bankový marketing, základné zásady, súvislosti, marketingový mix a postup vybranej komerčnej banky v SR
Boris Rezník -
Marketingový mix Still Create s.r.o.
Natália Šestáková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Darina Hojstričová