Bc. Petra Špačková

Diplomová práce

Zvyšování povědomí o značce u koncového zákazníka pomocí POP materiálů a Press Relations v řetězci DIY

Increasing of brand awareness among end users through POP materials and Press Relations in chain of DIY
Anotace:
Diplomová práce zkoumá vliv POP a PR komunikace na povědomí o značce u koncového zákazníka. V teoretické části podrobně popisuji POP komunikaci a Public Relations. V praktické části se zabývám analýzou dat získaných při měření efektivity využití POP a PR komunikace společností Grohe ČR s.r.o.
Abstract:
This Dissertation examines the influence of POP and PR communication on brand awareness for the end user. In the theoretical section, the POP communication and public relations are described in detail. The practical part deals with analysis of data obtained in measuring the effectiveness of the use of POPs and PR communications Grohe ČR s.r.o.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2011
  • Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
  • Oponent: Ing. Miloslav Šašek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní