Dana MAŠKOVÁ

Bakalářská práce

Zhodnocení používání marketingových nástrojů v prostředí přirozeného monopolu

Evaluation of the use of marketing tools in an environment of natural monopoly
Anotace:
Na příkladu distribuční plynárenské společnosti hodlám zhodnotit využívání nástrojů moderního marketingu, aplikaci pro-zákaznického přístupu a zejména nastavení komunikačních metod u společnosti s přirozeně monopolním postavením. Mým cílem je návrh pro zlepšení a zjednodušení procesu komunikace se zákazníky - stávajícími i potencionálními odběrateli zemního plynu. Z popisu a zhodnocení konkrétního …více
Abstract:
On the example of gas distribution companies I intend to evaluate the use of tools of modern marketing, application, customer access and communication methods to customize the company with a natural monopoly. My goal is a proposal to improve and simplify the process of communication with customers - existing and potential customers of natural gas. The description and evaluation of a particular process …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 11. 2011
Zveřejnit od: 1. 1. 2099

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Jiří Zima

Citační záznam

Jak správně citovat práci

MAŠKOVÁ, Dana. Zhodnocení používání marketingových nástrojů v prostředí přirozeného monopolu. Ústí nad Labem, 2011. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 18. 11. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická