Zhodnocení používání marketingových nástrojů v prostředí přirozeného monopolu – Dana MAŠKOVÁ
Dana MAŠKOVÁ
Bachelor's thesis
Zhodnocení používání marketingových nástrojů v prostředí přirozeného monopolu
Evaluation of the use of marketing tools in an environment of natural monopoly
Anotácia:
Na příkladu distribuční plynárenské společnosti hodlám zhodnotit využívání nástrojů moderního marketingu, aplikaci pro-zákaznického přístupu a zejména nastavení komunikačních metod u společnosti s přirozeně monopolním postavením. Mým cílem je návrh pro zlepšení a zjednodušení procesu komunikace se zákazníky - stávajícími i potencionálními odběrateli zemního plynu. Z popisu a zhodnocení konkrétního …viacAbstract:
On the example of gas distribution companies I intend to evaluate the use of tools of modern marketing, application, customer access and communication methods to customize the company with a natural monopoly. My goal is a proposal to improve and simplify the process of communication with customers - existing and potential customers of natural gas. The description and evaluation of a particular process …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 11. 2011
Zverejniť od: 1. 1. 2099
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Jiří Zima
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MAŠKOVÁ, Dana. \textit{Zhodnocení používání marketingových nástrojů v prostředí přirozeného monopolu}. Online. Bakalárska práca. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/5hxxd2/.
Jak správně citovat práci
MAŠKOVÁ, Dana. Zhodnocení používání marketingových nástrojů v prostředí přirozeného monopolu. Ústí nad Labem, 2011. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 18. 11. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Administration and Management
Práce na příbuzné téma
-
Postavení společnosti ČEZ, a.s. na trhu s energiemi
Tomáš Bouša -
Komparace kvality produktů a služeb společnosti Adélka a.s.
Jan Barták -
Nové marketingové trendy a jejich využití jako nástroje zvýšení konkurenceschopnosti podniku
Adam Stránský -
Marketingové komunikačné nástroje v podniku Shape It Up s.r.o Nitra.
Michaela Gažiová -
Subjekty a nástroje marketingové komunikace při adaptaci ruskojazyčných studentů v ČR
Kristina Vasilyeva -
Rétorika marketingové komunikace
David Válek -
Využití internetového marketingu jako nástroje ke zvyšování návštěvnosti webových stránek
Šárka Tichá -
Postavení a funkčnost marketingové komunikace v nevládní neziskové organizaci profilace pěstounské péče
Tereza Baubínová