Segmentace trhu a analýza chování zákazníka – Bc. Michaela Marčanová
Bc. Michaela Marčanová
Diplomová práce
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Market Segmentation and analysis of customer behavior
Anotace:
Diplomová práce se zabývá tématem Segmentace trhu a analýza chování zákazníků. Tato práce segmentaci trhu implementuje na farmaceutický trh. Teoretická část se zabývá popisem a vysvětlením postupů segmentace, výhodami a úrovněmi segmentace. V teoretické části jsou také vysvětleny PESTEL a SWOT analýzy. Jako další část teoretické části zkoumá analýzu nákupního chování zákazníků, jejich rozlišení a proces …víceAbstract:
This thesis deals with the segmentation and analysis of customer behavior. This work market segmentation implements the pharmaceutical market. The theoretical part deals with the description and explanation of procedures segmentation, benefits and levels of segmentation. As another part of the theoretical part of the analysis examines the shopping behavior of customers, their resolution and process …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/eb3pc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2015
- Vedoucí: Ing. Miloslav Vaňák
- Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Samuel Trstenský -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Max Vagner -
Výzkum efektivnosti procesů řízení vztahů se zákazníky v současném konkurenčním prostředí maloobchodních řetězců se značkovou kosmetikou se zaměřením na stabilizaci pozice společnosti
František Řiský -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Milena Osipova -
Řízení vztahu se zákazníky v oblasti realitních služeb
Michaela Kratochvilová -
Řízení vztahu se středně movitými klienty ve vybrané bance
Lucie Sobotková -
Řízení vztahu se zákazníkem ve společnosti ABC
Jana Sošková