Role asistenta pedagoga při rozvoji jemné motoriky u dětí s ADHD – Táňa STUCHLÍKOVÁ
Táňa STUCHLÍKOVÁ
Bakalářská práce
Role asistenta pedagoga při rozvoji jemné motoriky u dětí s ADHD
Teaching assistant´ role at the development soft motor skills in children with ADHD ( attention deficit/hyperactivity disorder)
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá rozvojem jemné motoriky u dětí s ADHD předškolního věku za pomoci asistenta pedagoga a jeho rolí v tomto odvětví. Je tvořena částí teoretickou a praktickou. Teoretická část práce ve třech kapitolách vymezuje základní pojmy, upřesňuje roli asistenta pedagoga jako podpůrné opatření a s tím spojenou legislativu, jemnou a hrubou motoriku a rovněž také upřesňuje ADHD jako takové …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the development of fine motor skills in children with ADHD of preschool age with the help of a teaching assistant and their role in this field. It consists of a theoretical and practical part. The theoretical part of the thesis defines the basic concepts in three chapters, specifies the role of the assistant teacher as a support measure and the associated legislation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Iva Klugová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
STUCHLÍKOVÁ, Táňa. Role asistenta pedagoga při rozvoji jemné motoriky u dětí s ADHD. Ostrava, 2022. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Jemná a hrubá motorika u dětí z lesních a běžných mateřských škol ve Středočeském kraji.
Lucie Pažoutová -
Porovnání úrovně hrubé a jemné motoriky u dětí v předškolním věku z běžné a lesní mateřské školy
Karolína RŮŽIČKOVÁ -
Jemná a hrubá motorika u dětí předškolního a mladšího školního věku
Marcela Červencová -
Tradice a zvyky na Hané a jejich využití v MŠ
Pavla PRUDKÁ -
Asistent pedagoga v přípravné třídě
Klára Sudová -
ADHD a následná terapie
Monika MITTERBACHOVÁ -
Vliv autorské hry na rozvoj komunikačních schopností u žákyně s ADHD
Lucie Šiborová